Wie wij zijn? Wij zijn Breedweer, een facilitaire dienstverlener met een duidelijke missie: maatschappelijk impact maken. En die missie staat centraal in alles wat wij doen. Wij zijn anders dan reguliere schoonmaakbedrijven. Als social enterprise willen wij een sociaalmaatschappelijke duurzaamheidsrevolutie ontketenen. Waarom? Het is de hoogste tijd voor verandering en actie. Alleen zo behalen we de door de Verenigde Naties opgestelde Sustainable Development Goals (SDG’s) voor 2030. De tijd van praten is voorbij. Niet lullen, maar DOEN!
Hoe wij dat doen? Door het roer om te gooien en geen schoonmaak, maar impact te verkopen. Zo brengen we mensen vanuit kwetsbare doelgroepen duurzaam richting arbeid en werken we met “circulaire” businessmodellen die een bijdrage leveren aan onze impactdoelen. We gebruiken onze dienstverlening als een middel om meetbare invulling te geven aan acht van de zeventien SDG’s. Zo maken we onze impact! Wij zijn die aanjager, met als doel om de facilitaire keten in zijn geheel te veranderen. Daarbij nemen wij onze verantwoordelijkheid.

Wat doe jij? Ben jij klaar voor verandering en durf jij jouw inkoopspend te gebruiken om samen met ons impact te maken?
Kom op! Het is tijd voor ACTIE en wel NU!
van de directie
Commercieel directeur Jack Stuifbergen: ‘Ik word gelukkig van impact maken. Dat gevoel kreeg ik toen ik in 2009 de onzekere Wajonger Linda in dienst nam. Zij was zo blij met de kans die ik haar bood op de arbeidsmarkt, dat ik wist dat ik hier een businessmodel van moest maken.’
Operationeel directeur Cindy Broersen: ‘Met deze doelgroep wil ik verder, dacht ik tijdens mijn baan bij WNK. Ik heb er echt bewust voor gekozen om te werken met mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt. Dat geeft mij voldoening.’
Algemeen directeur Henk van Eijk: ‘Bij Breedweer heb ik mijn bestemming gevonden. Het contrast met de harde bedrijfscultuur waar ik jaren in gewerkt hebt, is enorm. Het is fantastisch om te werken met collega’s met een afstand tot de arbeidsmarkt en hen te motiveren onderdeel uit te maken van de maatschappij. Samen met onze opdrachtgevers maken we de wereld zo een stukje beter