Skip to content

De twee dagen van WorkPlace Xperience in de iconische Van Nelle Fabriek stond volledig in het teken van verbinding, inspiratie en het zichtbaar maken van inclusiviteit op de werkvloer.

Onder het motto ‘Geef inclusiviteit een gezicht’ ging het team enthousiast in gesprek met beursbezoekers – compleet met vrolijke foto’s bij de Mopjelijst, een laagdrempelige manier om diversiteit te vieren.

Een van de meest indrukwekkende momenten van de eerste dag was het persoonlijke verhaal van Nadia van den Heuvel tijdens de Xpertour met Inge Diepman. Nadia deelde openhartig haar ervaringen met postnatale depressie, haar kijk op ’zeurterreur’ en vooral: hoe belangrijk het is om kansen te blijven bieden op de werkvloer. Haar uitspraken wisten het publiek te raken én aan het denken te zetten:

1: ‘Elke reden om iemand een kans te geven is wat mij betreft een goede.’
2: ‘Denk vanuit de kandidaat en niet vanuit het systeem.’
3: ‘Neem belemmeringen weg voor ze problemen worden.’

 

‘Say inclusiviteit’

Op de tweede dag zijn er heel veel foto’s gemaakt met standhouders, werkgevers, werknemers en studenten. ‘Het was erg leuk om met zoveel verschillende beursbezoekers op de foto te gaan’, volgens medewerker Roselien. ‘Het geeft echt een inclusief beeld en laat zien dat iedereen gelijk is op deze beurs.’ Het is mooi om te zien dat inclusiviteit en diversiteit zo hoog in het vaandel staat bij de Workplace Experience.

 

Zo geven wij inclusiviteit een gezicht
Een grote dank aan alle enthousiaste beursbezoekers die met ons in gesprek gingen over inclusiviteit op de werkvloer. Alleen samen maken we de wereld een stukje schoner en mooier!

En natuurlijk een speciaal woord van dank aan Smart WorkPlace voor de organisatie van deze wederom geslaagde editie van WorkPlace Xperience.

Zien we jou volgend jaar terug in de Van Nelle Fabriek?

 

Back To Top